Selgunud on Teeviit teemakuude 2025 fookused
Igal aastal avaldab noorteinfoportaal Teeviit teemakuude aastaplaani, mis põhineb noorte sisendil ning erinevatel noorsoo uurimustel.
Igal aastal avaldab noorteinfoportaal Teeviit teemakuude aastaplaani, mis põhineb noorte sisendil ning erinevatel noorsoo uurimustel.
Haridus- ja Noorteamet kutsub kõiki noortevaldkonna töötajaid ja tööandjaid kuni 24. novembrini 2024 osalema avalikus
Noorsootöö nädala fookusesse on sel aastal teema, mis puudutab meid kõiki. Maailm on üha enam globaliseeruv
Tahaksid uuel aastal jõuda paremini noorteni? Viia oma asutuse sotsiaalmeedia kanalid uuele tasemele? Haridus- ja
Kas sind huvitab, kuidas kultuuriline mitmekesisus rikastab noorsootööd ja avardab võimalusi? 🌍 Soovid teada, kuidas
Igal aastal kogume noortelt sisendit Teeviit teemakuude kalendri loomiseks. Sel aastal ootame ka noortega töötavate
Haridus- ja Noorteamet kutsub noortevaldkonna töötajaid YIntro noorteinfo baasteadmiste koolitusele. Koolitus on sobilik ka noortevaldkonnas
Noorteinfotöötaja kompetentsimudel #YouthInfoComp on ERYICA ja Eurodesk võrgustiku koostöös loodud mudel, mis kirjeldab noorteinfotööks vajalike
“Let’s talk!” about Youth Information! Viies online-vestlusring toimub 12.06.2024 kell 10.00 ja võtab fookusesse teema
Haridus- ja Noorteamet kutsub osalema 23. oktoober 2024 kell 11.30–17.00 noorteinfo meistriklassis, mis keskendub rahvusvahelisele
Uuringu “Noorte infovajaduste ning kohaliku ja riikliku tasandi noorteinfo kvaliteedi ning kättesaadavuse analüüs” tulemusi tutvustav
Kutsume noortevaldkonna töötajaid YIntro noorteinfo baasteadmiste koolitusele. Koolitus on sobilik ka noortevaldkonnas äsja alustanud või
Noorteinfo on suunatud 7-26 aastastele ja pakub neile teavet ümbritsevast elust, toetab nende iseseisvust, suurendab teadlikkust erinevatest võimalustest ja valikutest oma elu paremaks korraldamiseks ning suurendab mõtestatud osalust ühiskonnas.
Noorteinfo on noortele arusaadavas keeles ja kujul ning noortega töötavad spetsialistid ning asutused aitavad noorel infot mõtestada ning seejärel endale sobival viisil tegutseda.